Stribet strømpe på pind tre...


Ikke tilfreds med tåen strikket med korte venderækker.. Hælen er blevet ok, men der hvor samlingen er kunne det godt være tættere og finere... Jeg fik ikke den provisoriske opslagning til at fungere sådan at jeg bare kunne hive i den hæklede snor og så sad markerne der... Jeg måtte tage dem en ad gangen og trevle langsomt op... Så det skal også finpudses ligesom vendrerækkerne i tåen nok skal laves med boomerang metoden som hælen bliver det... Men om lidt er jeg klar til sok nr to... Mangler bare lidtflere striber og noget rin i den hvide.







Kommentarer

  1. Den ser rigtig fin ud! Både flot hæl og tå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christine.... Nu må jeg lige øve de her i den jeg kaster mig over nogle andre slags :-)

      Slet

Send en kommentar