Gå videre til hovedindholdet

Gode ben


Pernille hyggede sig med fodbad i aftes, måske mest for at trække tiden ud før sengetid.   Idag er fusserne også blevet bevæget.   Der var doktorparkløb på 850 meter. Stemningen var næsten som til et kvindeløb i parken i Kbh, men kun næsten. Til gengæld var der så mange folk at gummistøvler havde været anbefalelsesværdigt for alle andre end løberne. Men hold op de fleste at ungerne giver sig, nogle så meget at de ser ud som om lungerne er ved at falde ud. Bogen blev også kede af det, måske grundet anstrengelse og det ukendte i at kæmpe så hårdt at det gør ondt i kroppen. 
Lige som ved svømme (chokolade)-stævne sidste weekend så tror jeg at det giver pigerne nogle erfaringer med vedr. sports arrangementer. Nogle jeg først erhvervede som voksen, for hold da op der er kaos og forvirring og uoverskueligt når man kommer og skal finde nummer osv, men jeg kan mærke at konkurrence ånden fylder mig og jeg selv får lyst til at købe kvindeløbet i år... Eller måske fladbroløb om to uger?  PS. Mit morgenløb kører fint. I denne uge er det blevet til 3 ture på hver 4 km. Ikke i turbo tid men på lige omkring 28 minutter... Det er ok... Og dengang hvor jeg kunne løbe samme distance på under 20 minutter er passé...


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)