Gå videre til hovedindholdet

brummer og summer- selvbilleder versus andres billeder....

 
Før juleferien faldt der i anden sammenhæng et par kommentarer om alfahunner.. jeg har funderet på om det er godt eller skidt at blive kaldt det... jeg bryder mig ikke om at blive omtalt sådan, og går da også og tror at jeg er nogenlunde omgængelig- i hvert fald når jeg får min vilje :-) 
Men tankerne rumsterer og jeg må vist undersøge emnet og justere lidt på min måde at tilgå nogle ting på.
Ved godt at jeg ikke er den mest tålmodige type og at min mand mener mit efternavn burde staves med d som i bidsk.. men det lever jeg da fint med ;-) - men hvis andre som jeg omgås ikke lever fint med det, er der nok behov for lidt finpudsning af mine manøvrer...
måtte lige vende det en lille smule med en god kær kollega der som altid kommer med gode og brugbare råd: Send aldrig en mail med det du er sur over- men ring til folk og tal med dem... det skal jeg øve mig noget mere i her i 2015- også i de nærmere relationer...  
 
Nu har jeg lige forsøgt at kontakte TDC- der var 35 minutters ventetid- så det endte med en mail!
 Så min tålmodighed er altså ikke forlænget der...men jeg er jo heller ikke bedste ven med TDC vel!!
 
Nok om det _ iaften er der strikkekomsammen i Hobro hos Mona, sammen med nogle gæve strikkedamer som intet behøver at frygte ifht bidske kommentarer... vi skal jo strikke :-) og jeg glæder mig!!
 
 
 
 

Kommentarer

  1. Arj hvad? Har da aldrig (og jeg er faktisk ikke sarkastisk) oplevet dig som andet end super omgængelig, hensynsfuld, opmærksom og grinende. Men du har måske fået din vilje? (tror jeg så ikke, ville ligne mig dårligt). Den med mailen vil jeg dog også anbefale. Alt det tekst med mangel på tilhørende tonefald og (mimik) skaber nemt misforståelser. Så det er altid en god strategi - alfahun eller ej!
    ps. man skal i øvrigt ikke tro på alt hvad man hører ...

    SvarSlet
  2. Skrev lige et langt indlæg og slettede det igen... kunne sikkert fortsætte i timevis med at diskutere verdens behov for alfahunner og alfahanner. Udtrykket er dumt, men verden har brug for nogle til at træffe de seriøse beslutninger (fordi andre ikke kan/tør), og så vil jeg hellere være en af dem, som andre stoler på end en nikkedukke.
    Så hvis du er blevet kaldt alfahun - så vær stolt af det! Lad være med at opfatte det negativt.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)