Gå videre til hovedindholdet

Rygmærker og matchede negle..

Jeg er kommet halvvejs op på forstykket af trøjen jeg pt strikker på... Det er pind 2,5 men det er superhyggeligt at skulle strikke hen til midten og så lige skifte farve... Jeg glæder mig til bagstykket hvor der kommer mange flere farver i spil...  Og så til neglene.. Pigerne og jeg købte 5 små neglelak idag... Og se så fint den ene matcher mit strik. Jeg plejer ellers ikke at kunne ha' at der er farve på fingerneglene, for nogle af mine negle har en rund og ikke aflang form og det ser så sært ud... Indbildning? Måske, men her få I lige farven at se...

Kommentarer

  1. Hvor sjovt, vi kom også til at købe 5 små neglelak i dag ;-)
    Synes det ser vildt godt ud, glæder mig til at se mere

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bare det at vælge 5 farver gav underholdning en halv time, så sammen med cafe besøg, køb af tuscher, og lidt tøj var det en super mor døtre bytur vi havde....;-)

      Slet
  2. Hvor ser det spændende ud med dit strikkeprojekt! Og fine negle....

    SvarSlet
    Svar
    1. ja men mht negle- hvor tit skal man putte lak på- for jeg slider da en del af bare på en halv dag... har da ikke tålmodighed til at sidde og lade skidtet tørre- så pt ligner mine fingrenegle noget der hører hjemme i en børnehave...

      Slet
    2. Og du spørger MIG? Jeg gør nøjagtigt ligesom dig. Eller det vil sige... jeg har de sidste år valgt kun at tage gennemsigtigt (glinsende) neglelak på fingrene, for så kan man ikke se sliddet! ;-)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)