Gå videre til hovedindholdet

Morgennydning i ferien

Allerførst vil jeg lige byde velkommen til de nye læsere- det er så dejligt at I har lyst at læse med også selv om I ikke er til elefantlapper :-) håber nogle af mine indlæg kan inspirere til krea eller skabe eftertanke om dette eller hint :-)

Jeg nyder at stå op lidt førend resten af familien- og her hvor der er lidt fugtig om morgenen finder jeg en lille plads på vores overdækkede terrasse. Der står der vasketøj til tørre- for tørretumbleren bruger vi sjældent... men med kaffe, strik og et tæppe og en bog er morgenen perfekt for mig.




Og nu hvor det er ferietid- ja min ferie er startet, så er det blevet tid for læsning- så idag læste jeg "Høvdingebørn" af Martha Christiansen- fængende fra side 1, måske den skal hjem til mor og læses bagefter. Elsker at give bøgerne videre til hende- det er så dejligt at dele glæden ved læsning med sin mor synes jeg :-) 


Kommentarer

  1. Lyder som en skøn start på dagen og hvor er dit tæppe altså bare skønt, er vild med grøn og lilla sammen. Virkelig flot arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vera, jeg må have syet nogle flere.

      Slet
  2. Det ser rigtig hyggelig ud, ja jeg er jo også vild med dit tæppe og din have ;) Lidt misundelig på at din ferie starter her hvor min slutter, ferien føles bare alt for kort i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeannett, er du lidt misundelig på min have:-) det med ferien forstår jeg bedre :-)

      Slet
  3. Sikke en god morgenstund. Jeg selv nyder også stilheden om morgenen mens resten af familien sover videre. Det er et magisk tidspunkt på dagen synes jeg. Rigtig god ferie! Nyd det max :o)
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Liv, ja det er med at nyde de gange det kan lade sig gøre.

      Slet
  4. Hvor ser der dejligt fredeligt ud - kan godt forstå du udnytter chancen :-)

    SvarSlet
  5. Lyder som en dejlig morgen.. Jeg elsker også de (få) morgener hvor man har lidt tid alene... Kh Pernille

    SvarSlet
  6. Kære Maria! Ja- nogle gange føles det som om man skal snyde sig til det :-)

    Kære Pernille! Alenemorgener er der for få af :-) Elsker alenetid om morgenen- og efter vi ikke har hund mere så skal jeg jo ikke gå med den - alene, æv...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)