Gå videre til hovedindholdet

Giveaway: Lapper til 2 børnetæpper og ekstra gaver




I anledning af at min fastelæser funktion nu igen virker fejrer jeg det med en lappe giveaway.

Der er 2*4 lapper af 15*15 cm på spil i de her 4 viste farver med gamle elefanter. Desuden er der en bunke med pigefarvede lapper og en bunke med drengefarvede lapper, så du ialt kan vinde 49 lapper til enten et lille pige- eller drengetæppe der kan syes sammen med elefanterne. Alle lapper er vintagestoffer.



UPDATE: Her er bunkerne bredt lidt ud.. Se lapperne lagt ud her og her




1 lod for kommentar

2 lodder for kommentar og fast læser

5 lodder for kommentar, fast læser, og Link med ovenstående billede i sidebaren

8 lodder for kommentar, fast læser, Link med ovenstående billede i sidebaren og sæt min blog på din blogroll.

10 lodder for kommentar, fast læser, Link med ovenstående billede i sidebaren, sæt min blog på din blogroll og lav et indlæg om give awayen.


Jeg trækker lod d. 11. august kl. 21.00- og da det er lige på min fødselsdag - har jeg besluttet at for hver 15 faste læsere mere, kommer der ekstra gaver som der trækkes ekstra lod om...

Dvs der kommer mere i puljen ved:
100 faste læsere: Det bliver noget med garn til et lille projekt: UPDATE: Er udløst.


115 læsere:  Her kommer der noget jeg syer bl.a. med bambistof og andet fint retrostof.
UPDATE: Er udløst.

130 læsere: Hu ha- så mange tror jeg ikke der når at melde sig til- men hvis der gør så lægger jeg hovedet i blød vedr. lækre sager.. Måske nogle billeder jeg har lavet..

UPDATE: 130 læsere - utroligt- i puljen lægger jeg et af disse 3 forskellige tapetbilleder som vinderen kan vælge imellem og et elastisk hårbånd- i en farve efter eget valg :-)






Så jeg håber I vil lege med og være med til at fejre den gode nyhed og at jeg snart fylder år :-)

Reglerne for udtrækningen bliver at den der trækkes først vælger først osv. Der er 5 gaver og der vil  blive trukket 5 vindere :-)

UPDATE: Give awayen er nu slut og vinderene udtrukket!

Kommentarer

  1. Dejlig for dig at du har fået din fast læser funktion tilbage. super give away kunne godt lige bruge de lapper til et kommende tæppe.
    Jeg sætter billed på når du har fået lavet det endelige billed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov glemte lige 8 lodder til mig :)

      Slet
  2. Jeg napper 8 lodder - naturligvis!

    SvarSlet
  3. Ih, den vil jeg sørme gerne vinde!! :)
    Jeg vil gerne være med på 8 lodder.

    SvarSlet
  4. Hej Ellen. Dejligt problemet løste sig selv. :) Jeg havde ellers lige sat min kæreste til at forsøge at løse problemet i aften. :) Jeg vil gerne have en masse lodder, men jeg er desværre ikke så meget inde i blog-verdenen, så jeg ved ikke hvordan man gør alt det du skriver. Så nu har jeg lavet kommentar og sætter mig på som fast læser, det er vist det mine evner rækker til. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Filur! Dejligt at du vil være med- og så får du jo 2 lodder :-)og da der er to pakker på spil er der jo gode chancer:-)

      Slet
  5. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder. Skal snart til at sy et tæppe og de fine lapper ville lige passe ind :o)

    SvarSlet
  6. Elsker elefanter... to lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. jeg hapser 10 lodder linker hist og pist også på min belladotte blog :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. Jeg snupper 2 lodder :o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare godt at se, at din "fast læser - funktion" fungerer igen. Jeg var så skuffet over, at jeg ikke kunne hjælpe dig, og at folkene bag Blogspot syltede så mange desperate mennesker. Men nu fungerer det heldigvis igen, kan jeg se.

    Super fin præmie som det kunne være herligt at vinde.
    Derfor 8 lodder i puljen fra mig :o)

    SvarSlet
  10. Super fin give away... 8 lodder til mig...

    SvarSlet
  11. Jeg snupper 8 lodder og glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
  12. Super fin give away :) deltager gerne med 5 lodder :)

    SvarSlet
  13. he, he, gad vide om heldet tilsmiler mig, når jeg nu også har fødelsdag d. 11 august ;-) Jeg er med på 5 lodder og krydser fingre for en lækker gave! Indtil da glæder jeg mig til at følge din blog
    Bedste hilsner Emilie

    SvarSlet
  14. Jeg smider 8 lodder i - for den vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  15. Skøn Give Away, jeg vil gerne deltage med 10 lodder :-) Hvis jeg er heldig, kan det blive en fødselsdagsgave (jeg har fødselsdag d. 7 aug.)

    SvarSlet
  16. Haps haps, 10 lodder til dig, og indlæg på vej :-)

    SvarSlet
  17. Men det er jo også nemt, er allerede fast læser og nyder at følge dig, og har dig på min blogroll allerede :-) Og nu er der linket til din give away og indlæg på vej :-)

    SvarSlet
  18. Hanne Smith mamdouh25. juli 2012 kl. 07.41

    Sikke en dejlig give away
    1 lod til mig da jeg er på via mobil.
    Må vende tilbage og få nogle flere lodder

    SvarSlet
  19. Fine elefanter. 2 lodder, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Vil meget gerne deltage med 5 stooooore lodder.

    Glæder mig til at følge din blog ;o)

    SvarSlet
  21. Dejlig blog! Jeg er med på fem lodder :-)

    SvarSlet
  22. 8 til mig tak :-)
    Skøn give away!

    SvarSlet
  23. Sikke en fin give away! Et enkelt lod til mig, tak :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder : )

    SvarSlet
  25. Hvor ser det godt ud. Er med på 8 lodder :-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  26. Deltager med 8 lodder - så håber snart jeg kan komme igang med mit første tæppe :D

    SvarSlet
  27. Jeg deltager med 10 lodder (laver indlæg om lidt), jeg er ved at samle lapper ind til to tæpper til drengene, så jeg krydser finger for tilskud til min meget lille stak med lapper.

    maja

    SvarSlet
  28. Jeg smider 2 lodder i puljen og håber det er nok

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  29. Jeg nupper 2 lodder... en eller anden gang må jeg da vinde noget :)

    SvarSlet
  30. jeg vil gerne bede om 5 lodder, skønne lapper og garn:)

    SvarSlet
  31. Det bliver 8 lodder fra mig (:

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  32. Så fine lapper - jeg vil gerne deltage med 8 lodder :)

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder : )

    SvarSlet
  34. Jeg er med på 1 heldigt lod:-)

    SvarSlet
  35. Sikke da en fantastisk give away! Jeg vil gerne have 8 lodder og håber meget, at jeg er den heldige vinder :o) Kh

    SvarSlet
  36. Skøn give away. 2 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  37. Hej Ellen.
    Hvor er din blog blevet fin... Jeg kan ikke finde ud af at melde mig som fast læser... Men vil helt sikketert gerne deltag i lodtrækningen om de fine lapper...
    Klem Katrine

    Mail: mail@katina.dk

    SvarSlet
  38. Ih altså hvor er det bare nogle fine lapper, kommer helt i drømmeland af at kigge på dem. Vil gerne deltage med 8 lodder.

    SvarSlet
  39. Uhuhuh.... Jeg napper 8 lodder og nu er der ikke langt til de 115 læsere. :)

    SvarSlet
  40. Har lige opdaget din blog. Glæder mig il at følge dig.. Jeg deltager med 8 lodder... Uha det bliver spændende.

    Kh Trine

    SvarSlet
  41. 2 lodder til mig
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  42. Lækker præmie. Jeg deltager med 10 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  43. Så fine lapper! Håber jeg er heldig:) Deltager med 8 lodder..

    SvarSlet
  44. 5 lodder til mig tak! Det var da en helt fantastisk give away! :D

    SvarSlet
  45. dejlig give away... :-)
    jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  46. Wauw :-) 2 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  47. 8 lodder til mig ........ tak ;-)

    SvarSlet
  48. Er meget gerne med på 2 lodder tak;)
    Hilsner fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  49. Jeg er lige faldet over din blog og har straks meldt som fast læser, for jeg har også et svagt punkt for retrostoffer ;-) Jeg prøver lykken med 8 lodder, og hvis du har lyst til at kigge forbi, har jeg også gang i en give away på min blog: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/07/sa-er-det-give-away-tid.html

    Mange hilsner
    Laila

    SvarSlet
  50. Jeg skal da også lige nå at være med på denne fine give away:-) 8 lodder til mig!

    SvarSlet
  51. Ej, jeg bliver nødt til at være med selvom chancerne er små. 2 højtråbende lodder til mig
    Kg Laura

    SvarSlet
  52. Så er jeg klar med 8 lodder (skal lige have lidt hjælp til den med fast læser)... krydser fingre :-)

    SvarSlet
  53. Jeg deltager med to heldige lodder, ville elske at vinde drengepakken ;0)

    SvarSlet
  54. Fed give away.... jeg deltager gerne med 5 lodder og håber at jeg er heldig.... :o)

    God solskinsdag...

    Hilsner fra Mor Lotte
    www.familiengelefffonnesbech.dk

    SvarSlet
  55. Må da skynde mig at være med. Hvilke skønne ting. 2 lodder herfra.

    SvarSlet
  56. Er lige blevet fast læser af din spændende blog og ønsker at være med på 2 lodder

    SvarSlet
  57. 5 lodder til mig, og jeg kan lige nå at være med i denne, sikke en fantastisk gave :) Håber jeg vinder :)

    SvarSlet
  58. Hej Ellen,, super lækker give away, vil gerne have to lodder, kig forbi min blog, jeg har de nye elefanter i en give away også...

    SvarSlet
  59. Nej nogle fine elefanter! Dem ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  60. Jo det her det skal jeg da nå at være med til, det vil jeg jeg ikke gå glip af, har endnu ikke fået muligheden for at se de fine elefanter I levende live :) og sikke nogle fine præmier, er vild med sammensætningen i dine lapper, jeg har slet ikke fantasi til den slags multitasking ;)

    Jeg hopper på alle lodder, og krydser fingre for at blive heldig ejer af fine lapper med elefanter :)

    knus

    SvarSlet
  61. Juhu - så nåede jeg lige at være med...fast læser og kommentar = 2 lodder. Iøvrigt er billederne af dine stofringe kun til at blive i godt humør af - især for en farveordenspige som mig ;o)

    SvarSlet
  62. Nuj vil vil gerne være med med to lodder, elsker de søde elefanter:)

    SvarSlet
  63. Nøj..... tænk at vinde denne her!!! det ville jo nærmest være som at vinde i lotto... jeg vil meget gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  64. Uhh 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  65. Jeg er med på 8 logger her i sidste øjeblik :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  66. Uha jeg kan vist lige nå det. Fantastisk give away! Er med på 8 lodder :)
    Kh Eva

    SvarSlet
  67. Jeg skynder mig lige at hapse 8 lodder :)Hvis det ikke er for sent :)


    Se forøvrigt mine to giveaways :)

    SvarSlet
  68. Jeg er med på to lodder og har også en giveaway så kig forbi ;0)

    SvarSlet
  69. Flot med så mange faste læsere...og så TILLYKKE med fødselsdagen :-) - Sofie sofiegrangaard@gmail.com

    SvarSlet
  70. Skøn skøn give away. Vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  71. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  72. Lækker give-away, og tillykke med det store læserantal. Det er skønt med nye læaser! :)

    Jeg smider 8 lodder i puljen, og håber at vinde drengelapper :)

    SvarSlet
  73. Spændende med flere steps i give awayen... Jeg napper 2 lodder - kan endnu ikke finde ud af de andre funktioner....

    SvarSlet
  74. Hvis ikke det er for sent, vil jeg gerne nå at smide 2 heldige lodder med i puljen!
    Og stort tillykke!!
    Venlige hilsner, Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  75. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I do not know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren't alreаdy ;) Cheers!
    My blog ... http://www.mrpaydayloans.co.uk

    SvarSlet
  76. Everything is veгy οpen with a clear exρlanation of
    the issueѕ. It waѕ reаlly informative.
    Үour website іs extremely helpful.
    Thanks for shaгing!
    Feel free to surf my webpage DiamondLinks.net

    SvarSlet
  77. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)