Gå videre til hovedindholdet

jeg har vundet en workshop og betalt mig til en anden

Ja gu har jeg så- forleden kommenterede jeg på noget på siden karrieremor, og nu skal jeg på workshop omkring hvordan man kommer ud af flinkeskolen- eller pleaswerrollen- se lige her hos lifecoach Emile Krogh hvad det handler om- wauw bare heldig... Jeg tænker at jeg gerne vil fokusere på at prioritere nogle ting der gør mig glad og giver mig energi- sådan at jeg kan give det til min familie- istedet for "kun" at sørge for "det hele" og være sur og tvær imens.. fordi jeg ikke når at give mig selv lidt energi..
og næsten samtidig meldte jeg mig til Marapyttas syworkshop i maj måned- glæder mig rigtig meget- drømmer mig allerede væk over hvilket stof jeg skal sy i- og hvad jeg skal sy- har endnu ikke helt tjek på hvilke møstre Line bruger- men kan ihvertfald glæde mig til at blive rigtig meget bedre til at løse de små lækre detaljer.. Kúnne dette fine stof som jeg lige har købt et betræk af hos Bloomers kids ikke blive til noget skønt- jeg håber det...

Kommentarer

  1. Det lyder dejligt! Og ja, vi skal huske at gøre noget for os selv - også apropos de linier om munden, du skrev om hos mig :-).. Det er det jeg bruger min svømning til, men mere vil jo have mere ... så drømmer om et syhold 'engang'...

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke - hvor du kan! :) Skønt for dig!
    Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Mange gange tillykke! Hvor lyder det bare fedt :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med præmien! Det lyder helt vildt spændene. Tror det er sundt at forsøge at se sig selv lidt udefra....
    Håber du deler lidt fra begge kurser her på bloggen, det kunne jo være man lærte noget nyt og blev inspirereret!

    SvarSlet
  5. Pernille- ja nogle gange vælger man bare at lade være fordi det midt i det hele er den nemmeste løsning- men man bliver så glad bagefter :-) Fedt at du holder fast i svømningen- måske du ender som vandhund ;-)

    Liv- tak skal du have- ja det er vildt på en gang..

    Jenny- mange tak- jeg glæder mig også!

    Stine: Jeg håber det kan give mig lidt input til at se det hele lidt anderledes- for man kan jo kun ændre på sig selv- og jeg skal nok dele noget af det opå bloggen- kan ikke lade være..

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)