Gå videre til hovedindholdet

godt med et langbord...

Sådan ser vores heldigvis laange spisebord typisk ud om søndagen når der bliver hygget og arbejdet med mange ting på en gang.. En hovedpude, perleplader, strikketøj, slik, brød (igår hjemmebagt - ikke bragt .-) og ikke mindst fjernbetjeningerne til tv'et...

Og jeg fik lavet pizzasnegle, pølsehorn og et grahamsbrød så det var virkelig en stor bagedag i mit køkken igår.

Generelt havde vi en dejlig weekend- vi var inde hos Build a bear- og Josefine fik en fin lyseblå bamse med hjem- for nu er det slut med sut... vi har snakket om det længe- men hun er en kælepot og var rigtig ked af det søndag aften da hun var træt- men i lørdags gik det fint uden- i morges var hun bare sur- og gal på mig og sin far- så jeg tror hun savner den..
Vi nåede også svømning med Pernille igår- hun holdte ud i hele timen- hvilket var en succes- hun har fået en våddragt- de sidste mange gange er vi stoppet før tid fordi hun frøs- men nu er det kun sjovt igen.... Det er skønt for jeg vil så gerne at de får lært at svømme godt og synes det er sjovt... jeg er nemlig ikke god til vand- udover brystsvømning så er mine kompetencer der ikke store..

Kommentarer

  1. Hvor ser det det bare total hyggeligt ud! :)
    - og er ret vild med hovedpudebetrækket...

    Se i øvrigt dagens indlæg hos mig - måske genkender du noget?!?

    Kh. Liv

    l

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggelig ud, krydser fingere for at hun snart glemmer sutten, jeg frygter når det bliver vores tur.

    SvarSlet
  3. hæ, ser alle borde ikke sådan ud i weekenden? ;)
    Tillykke til den store sutteløse pige, det er et godt skridt (min store har også lige sagt farvel).
    Da jeg var svømmetræner anbefalede jeg tit våddragter til de små, der ikke kunne holde varmen, så jeg synes, det lyder som en rigtig god ide, at Pernille har fået sådan en.

    SvarSlet
  4. Liv: Jeg har også set den type betræk med blå bund istedet for hvid- jeg tror det er et par år siden det blev produceret- for jeg har arvet juniorsættet af min søster- hvis yngste barn er 10 år nu.. 1000 tak for indlægget på din blog- der er jeg meget glad for :-)

    Lea: Ja det var en hyggelig weekend!

    Jeannett: Som sagt har vi talt om "slut med sut" længe- så skønt at få gjort alvor af det- tænderne har jo ikke godt af påvirkningen på tandstillingen osv... at vi så lige glemte suttebamsen i børnehaven gjorde jo ikke livet lettere.. men den er der nok endnu idag..

    Karen: Jo- det tror jeg inderst inde nok de gør- IRL :-)og i folks faktiske hjem..
    Og så fik vi faktisk lige en brugt våddragt mere i en større størrelse af nogle forældre fra børnehaven hvor Pernille var hjemme at lege igår- så dejligt- da vi ret hurtigt skal have Josefine over i den først købte model..

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)