Gå videre til hovedindholdet

så er der sendt pakkepost til Lånum

Så fik jeg smidt en blandet pakke med små bløde sager afsted til hende her som fortjener en "præmie" for sin fine blog som er kommet så godt fra start- og jeg kom forleden til at tænke på at Jeannett og jeg faktisk har kendt hinanden godt 10 år nu... for vildt som tiden går.. Jeg håber hun bliver glad og at der ikke sker noget med indpakningen undervejs hos PostDK... for brevet vejede 490 gr- så der var ikke plads til ekstra papir rundt om de bløde sager.... det er ellers så lækkert når man får pakker med lidt lækker indpakning- men det var der ikke porto til denne gang...

Kommentarer

  1. Hej Ellen. Sikke en skøn stofpakke, og glæder mig til at følge med. Kunne ikke finde din mail, så skriver her. Vil være så fræk at spørge om du måske kan lokkes til at sælge el bytte et stykke m blå elefanter. Har længe men forgæves søgt det til storm tæppe jeg samler til, jeg betaler gerne, men vil selvfølgelig også gerne bytte, jeg har masser af retro både blomster og børne i gemmerne. Så på din ønskeseddel at du ønsker strikkebøger, jeg har mange jeg desværre ikke har tid til at bruge, så det var måske også en byttemulighed. Skriv endelig til mig. Hilsen Tamra . Stormensmor@gmail.com

    SvarSlet
  2. Kære Ellen

    Ja wow for en pakke du fik sendt afsted :-) Jeg vil da være lige så fræk som Tamra og høre om du evt. vil bytte lidt elefantstof? Jeg har det i andre farver og meget andet skønt stof at bytte med, så sig meget gerne til, hvis det har interesse.

    Kh. Mette
    mettekirkeskovjensen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej Tamra!
    Velkommen som fast læser det er hyggeligt med nogle der følger med :-).
    Jeg har godt se at der er rimelig meget rift om elefanterne- mine to betræk er meget slidte- det orange har jeg arvet fra min søster med 2 børn, som har det fra sin svigerfamilie hvor der er fem børn om alle har brugt det kan jeg næsten ikke tro men mine egne piger har været rigtig glade for det, så jeg vil ikke af med det hele- men jeg sender dig lige en mail.

    Hej Mette- ja jeg har tænkt på dig mht elefanterne når jeg har set dig efterlyse stoffet-også fordi jeg arbejder i din ende af Kbh- og ville gerne se jeres fysiske butik- så mon ikke jeg lige skal sende dig en mail- en af dagene :-)

    SvarSlet
  4. Hej Ellen Kathrine

    Tak for din besked ovre hos mig :-) Vil da se frem til en mail fra dig - for det er sådan set ligegyldigt hvor slidt eller forvasket det er for mit vekommende :-)

    Historien bag elefanterne ved jeg ikke om jeg kender. Men det er et dansk produceret stof, som man i 70'erne kunne købe som sengetøj i både baby- og juniorstørrelse. Jeg har også et betræk til en kravlegård i stoffet, så måske er der lavet flere ting af stoffet? Men jeg er bare faldet for printet, og som du måske også ved, så har Småfolk genoptrykt det og brugt på nogle af deres tekstiler.

    Det kan ikke købes mere, så derfor er det jo i genbrugsbutikker og hos venner og familie man skal finde det i gemmerne :-) Og som du ganske rigtigt skriver - så er der mange, der er vilde med det!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Genbrugsfund II

Kan det kaldes genbrug når tingene aldrig har været brugt? Ja jeg har i hvert fald fundet disse to kuglelamper i min fars depot. De lå i original indpakningen fra 1975 hvor vi flyttede.... Så hvor de skulle have hængt i min barndom vides ikke... Men Pernille ønsker sig grønne loftslamper og disse to er klar til at putte i fatningen og hænge op.... Måske en gang i løbet af idag, mens malingen tørrer på kommoden jeg skal til at grunde om lidt..

Projekttasker til salg: #dreamknitbag på instagram

Så kommer der lidt liv her på bloggen igen- lang pause og nu kommer jeg til at linke til Instagram hvor min konto er @keep_dream_knitting #dreamknitbag   på Instagram er der jeg viser de projekttasker jeg syer og sælger hvis nogen synes om dem. Skriv en pb på Instagram så finder vi ud af farver og størrelser osv. Lille model: Jeg laver en lille handy version jeg kalder for Knit'nwalk størrelsen som lige passer til at hænge over armen og med en strømpe eller hue i. Den er ca 13 bred, 8 dyb og 24-25 cm høj. Intro pris 75 kr :-) Pris 95 kr. Posen er uden lynlås så intet hænger i. Jeg syer taskerne i stof fra mit stoflager som hovedsageligt består af vintage og upcycklede stoffer som er købt i genbrug eller arvet fra familie og venner. Det sjove ved at sy taskerne er at sætte farverne sammen- og få det til at spille med de materialer jeg har på lager. Medium: Udover denne størrelse laver jeg også en lidt større model som nemt rummer A4 opskriften og et par nøgler garn

kold i r...n

dette stemningsbillede kan vist godt bruges til dagens stemning... godt jeg skal til boldtræning i eftermiddag- der plejer vi at grine rigtig meget- og det bliver skønt til en afveksling..... altså fra resten af dagen- ikke resten af mit liv vel ,-)